Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Dokonaj zgłoszenia reklamacyjnego z wykorzystaniem Formularz Kontaktowego dostępnego na stronie internetowej QSHEE. Wypełnij Formularz Zwrotu lub Formularz Reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail lub adres do korespondencji,
  • nr telefonu,
  • wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji,
  • data zakupu oraz wystąpienia wady.

Zespół specjalistów QSHEE market place monitorować będzie proces rozpatrzenia reklamacji przez Dostawce.


2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu. Adres wysyłki otrzymasz w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie reklamacyjne.

3. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, konsument ma14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. QSHEE wydłuża jednak ten czas 0 7 dni (razem 21 DNI!) Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, dokonaj zgłoszenia z wykorzystaniem Formularza Kontaktowego dostępnego na stronie internetowej QSHEE, wypełnij potrzebne oświadczenie (wzór dostępny w Regulaminie). Adres wysyłki otrzymasz w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie reklamacyjne. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

4. Zwrot środków

Dostawcy zobligowani są do zwrotu maksymalnie w ciągu 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego/zwrot na konto bankowe wskazane w Formularzu Reklamacyjnym. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Wersja strony na komputer
Sklep internetowy Shoper.pl